Şube Müdür V. : Üzeyir TERZİ
Adres Şube Müdürlüğünün görevleri;
- Adres ile ilgili mevzuatın uygulanmasında ortaya çıkabilecek sorunları çözmek,
- Sözel ve mekânsal adres bilgilerinin tutulmasına ilişkin usul ve esasları belirlemek,
- Sözel ve mekânsal adres bilgilerinin paylaşıldığı kurumların taleplerini ve hizmete yönelik önerilerini değerlendirmek,
- Yetkili idarelerle işbirliği içinde sözel ve mekânsal adres bilgilerinin güncel tutulmasını sağlamak,
- Yetkili idarelerin Mekânsal Adres Kayıt Sistemine entegre edilemeyen kayıtlara yönelik yaptıkları işlemleri takip etmek ve sonuçlandırılmasını sağlamak,
- Mekânsal Adres Kayıt Sisteminin güvenli, hızlı ve sorunsuz çalışmasını sağlamak, sistemin geliştirme ihtiyaçlarını tespit etmek, ortaya çıkabilecek sorunların çözümüne ilişkin görüş bildirmek,
- Mekânsal Adres Kayıt Sistemine ilişkin yetkili idarelerden gelen çağrıların cevaplanması, takibi ve sonuçlandırılmasına ilişkin iş ve işlemleri yürütmek,
- Adres beyanı alan kurumların ve dış temsilciliklerin teknik nedenlerle tescil edemedikleri beyanları MERNİS Veri Tabanına tescil etmek, veri girişinden kaynaklanan adrese ilişkin hataların düzeltilmesine yönelik iş ve işlemleri yürütmek,
- MERNİS üzerinden nüfus müdürlüklerince yürütülen adres bildirimine ilişkin iş ve işlemlerin güvenli, hızlı, sorunsuz çalışmasını sağlamak, ihtiyaçları tespit etmek ve gerçekleşme sürecinin takibini yapmak.