Şube Müdürü : Adnan Mahmut ARTAR
İletişim Şube Müdürlüğünün görevleri;
- Çağrı merkezine gelen talepleri karşılamak ve kayıt altına almak,
- Çağrı merkezine gelen taleplere cevap vermek, çözülemeyen talepleri ilgili daire başkanlıklarına iletmek, talebin karşılanmasına ilişkin süreci takip etmek,
- Genel Müdürlük ve nüfus müdürlüklerinden gelen sisteme ilişkin sorunlara müdahale ederek çözmek, çözülemeyen sorunları ilgili daire başkanlıklarına ve yüklenici firmalara bildirerek çözülmesini sağlamak,
- Çağrı trafiğini gerçek zamanlı yönetmek ve performans kriterleri oluşturarak çağrı kapatma oranlarını yükseltmek için gerekli tedbirleri almak,
- Teknolojideki gelişmeleri takip ederek çağrı merkezinin sürekli iyileştirilmesini temin etmek,
- Gelen çağrılarla ilgili istatistiki bilgiler üretmek ve paylaşmak,
- Vatandaş ve personel memnuniyetini ölçmeye ve raporlamaya ilişkin iş ve işlemleri yürütmek.
- Yazılım Şube Müdürlüğü ile koordineli olarak randevu ve sıramatik sistemleri ile ilgili işlemleri yürütmek.