Kişiler kendilerine ait ikametgah belgesini ve kendisiyle aynı adreste oturan kişilerin ikametgah belgesini herhangi bir nüfus müdürlüğünden alabilirler.
Vergi daireleri, tapu müdürlükleri, sosyal yardımlaşma müdürlükleri, Bankalar, SGK, adliyeler, ceza infaz kurumları, üniversiteler, belediyeler gibi kamu kurum ve kuruluşları vatandaşların adres bilgilerini kendi sistemlerinden görebildikleri için buralara ikametgah belgesi verilmez. Bu kurumlar kişilerin adres bilgilerini kendi sistemlerinden görebilmektedirler.
İkametgah belgesi alındığı tarihten itibaren 1 ay süreyle geçerlidir.
İletişim: (0374) 215 36 98, Dahili: 102
UYARI: Nüfus kayıt örneği ve ikametgah belgeleri E-devlet üzerinden de alınabilmektedir. E-devlet üzerinde alınan bu belgeler nüfus müdürlüğünden alınmış belgelerle aynı resmi geçerliliğe sahiptir.